mandag den 11. juni 2012

decisions decisions


Min blog er helt ny, og jeg har allerede været fraværende. Det skyldes, at jeg på det seneste har overvejet, om bloggen skal gå den vej den er ved at gå. Jeg har besluttet mig for, at jeg fremover vil blogge sort/hvid. Ikke fordi jeg tror flere kan lide det, men fordi jeg lige nu føler mere for det. Jeg er en pige med en ret blandet stil, hvis jeg selv skal sige det. Jeg elsker flotte farver, mønstre, og vild neglelak. Men samtidig elsker jeg sort/hvid billeder, sort tøj og fænomenet 'blacksters' en smule. De sort/hvide billeder er så meget mere lækre, og med hensyn til tøj, er jeg også begyndt at gå mere efter basis-vare, hvilket jeg kun er glad for. Derfor er konklusionen at jeg fremover vil være en sort/hvid blogger, med mindre jeg føler for andet... Det er en udfordring, men jeg vil gerne tage den op. Lad os nu se, hvor længe dette holder!

see you later, in a black/white univers <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar